avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 274 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... drepturi urmas pensie privata
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

drepturi urmas pensie privata

As dori daca ma poate lamuri cineva cu urmatoarea problema:
Mama mea a decedat in data de 01.09.2012, eu sunt singurul ei urmas ( ea fiind divortata de tatal meu de 12 ani aprox) . Am 22 de ani si sunt student. Ok cu aceasta introducere trecem la subiect. Mama mea avea o pensie privata la "Generalii". Eu m-am interesat cum as putea intra in posesia cuantumului acumulat de mama mea la acestia. Ei mi-au spus ca si eu sunt inregistrat (in mod aleatoriu) la ei in urma unor luni muncite de mine pe sezon estival la mare iar cuantumul pensiei strans de mama mea va intra in contul meu. Am incercat sa ii explic domnisoarei faptul ca eu nu am nevoie de banii aceia peste 50 de ani dar nu a putut face nimic.:(.
Exista vreo modalitate prin care as putea beneficia de acesti bani acum?
Ultima modificare: Vineri, 15 Februarie 2013
Blebea, utilizator
Cel mai recent răspuns: Blebea , utilizator 18:14, 12 Martie 2013
nu ma poate ajuta nimeni cu un sfat?
Blebea a scris:

nu ma poate ajuta nimeni cu un sfat?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Venituri inregistrate la fisc BrMihaela BrMihaela Buna ziua. Beneficiez de o pensie de urmas militara. Am 22 ani, sunt studenta si de curand m-am si angajat cu contract de munca. Stiu ca, conform noii ... (vezi toată discuția)
Cuantum pensie urmas -studenta busubianca busubianca Buna ziua, Am si eu o intrebare legata de cuantumul pensiei de urmas pentru o persoana cu varsta de 20 ani, studenta, mama a decedat, tatal traieste, este ... (vezi toată discuția)