avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 841 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Intrebare legata de casele de pariuri
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Intrebare legata de casele de pariuri

Buna ziua. In primul rand imi cer scuze daca am ales categoria gresita.. nu stiu unde s-ar incadra mai bine aceasta curiozitate a mea.

Momentan sunt student, nu voi putea pune in aplicare ce intreb aici, este doar o curiozitate de a mea, momentan.

Am vazut la anumite case de pariuri ca ofera un tip de pariu pe evenimente online - (exemplu curse de caini generate aleator online, serivicii oferite de o companie straina). Doream sa stiu daca se poate deschide o casa de pariuri pentru evenimente exclusiv online. Aici ma refer la pariuri pe competitii ale unor jocuri video "in voga" in momentul de fata si cu un public destul de larg.
Mai departe as dori sa intreb daca este nevoie de aprobari de la companiile care dezvolta respectivele jocuri si care organizeaza turnee / competitii.
In legatura cu cotele meciurilor, se pot stabili de catre casa de pariuri sau este nevoie sa vina de la un serviciu autorizat in acest sens (nu stiu daca exista asa ceva) ?

Si ultima intrebare, ce cost estimati ca ar aparea in cazul in care as dori sa deschid o asemenea casa de pariuri pe viitor ? si ce autorizatii..

Nu ma astept sa stiti toate aceste raspunsuri, am pus intrebarea aici pentru ca nu stiu unde sa intreb altundeva..

Multumesc anticipat de raspunsuri !

Alte discuții în legătură

Pariuri sportive online synergy synergy Doresc sa incep o afacere pe internet in domeniul pariurilor sportive. Daca imi infintez o firma offshore si deschid un cont de nerezident la o banca din ... (vezi toată discuția)