Buna ziua. Am trimis un produs electronic unei persoane din Anglia. Intelegerea a fost in felul urmator: contactul intre intre mine si el o fost o banca de acolo. Eu am trimis coletul printr-o firma de curierat, acesta ajuns la destinatie iar acum banca respectiva invoca diverse motive pentru a nu imi trimte banii. Mentionez ca acea banca a spus ca in momentul trimiterii de catre mine a AWB-ului coletului, pentru a se asigura ca acel produs va ajunge la destinatar, banii vor fi livrati in 2-4 zile.
Ar fi aici mai multe de clarificat. Intre altele:
1. A cui a fost ideea parteneriatului cu o banca si cine a ales banca?
2. Cum ati ajuns sa intrati in contact prima oara cu banca?
3. Ati luat legatura DIRECT cu banca si nu raspunzand la mesajele primite (aparent) de la banca?
4. Aveti un angajament scris al acestei banci prin care va garanteaza plata, ori s-a incheiat vreun contract (Agreement)?
Aparentele inseala, dar eu am impresia ca ati fost tras pe sfoara. Sa vedem daca gresesc sau nu.