Licitatie deschisa , pe baza de oferte, pentru incheierea unui contract de prestari servicii veterinare. Dupa anuntarea castigatorului unui contract de achizitiii publice, daca NU doresc sa merg pe procedura administrativ-jurisdictionala si doresc sa ma plang direct instantei de judecata, care este instanta competenta sa judece aceasta plangere privind anulare acte emise de autoritatea contractanta? Tribunalul sectia de contencios administrativ si fiscal sau...ce instanta?
Licitatia a fost organizata de DSVSA local. (dar aceasta institutie face parte din ANSVSPSA). Considerati ca DSVSA local , care a organizat licitatia, are calitate procesuala pasiva in acest litigiu, sau institutia centrala ANSVSPSA ?
Taxa judiciara de timbru este cea prev/de OUG 80/2013, referitoare la litigiile in contencios admn. respectiv 50 lei pt fiecare capat de cerere, sau in acest gen de litigii privind achizitiile publice se aplica alta taxa de timbru?
Sa inteleg ca nu se aplica prev. OUG nr. 72/2009 , pentru modificarea si completarea OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, prin care a fost adoptata o noua formula de calcul a taxei j.de tb.???
Si eu am fost tentat sa cred ca sunt aplicabile prev.OUG 80/2013...dar se pare ca instanta a respins cererea de reexaminare...Astept sa vad motivarea.
"Actul normativ stabileste ca cererile introduse, potrivit prevederilor OUG nr. 34/2006, la instantele judecatoresti, avand ca obiect contractele care intra in sfera de aplicare a acesteia, precum si cele pentru repararea prejudiciului cauzat se taxeaza, in functie de valoare, dupa cum urmeaza:
a) pana la valoarea de 40.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
b) intre 40.001 lei si 400.000 lei inclusiv - 400 lei + 0,1% din ceea ce depaseste 40.001 lei;
c) intre 400.001 lei si 4.000.000 lei inclusiv - 760 lei + 0,01% din ceea ce depaseste 400.001 lei;
d) intre 4.000.001 lei si 40.000.000 lei inclusiv - 1.120 lei + 0,001% din ceea ce depaseste 4.000.001 lei;
e) intre 40.000.001 lei si 400.000.000 lei inclusiv - 1.480 lei + 0,0001% din ceea ce depaseste 40.000.001 lei;
f) intre 400.000.001 lei si 4.000.000.000 lei inclusiv - 1.840 lei + 0,00001% din ceea ce depaseste 400.000.001 lei;
g) peste 4.000.000.000 lei - 2.200 lei.
OUG nr. 72/2009 elimina, astfel, taxa de timbru in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei publice, introdusa prin OUG nr. 19/2009.
De asemenea, OUG nr. 72/2009 stabileste ca cererile privind anularea actului juridic nepatrimonial, obligarea autoritatii de a emite un act juridic nepatrimonial, recunoasterea dreptului pretins si alte asemenea cereri neevaluabile in bani se vor taxa cu 4 lei, fata de 2000 de lei, cat a fost prevazut prin OUG nr. 19/2009. "