Nu ati primit niciun raspuns pentru ca ipoteza comporta prea multe variabile care trebuie puse cap la cap si socotite cu marje mari de pret, astfel incat probabil ca nu este nimeni dispus sa stea sa faca aceste calcule gratis, iar pe de alta parte nu exista nici practica in asemenea transferuri auto de peste ocean, probabil sunt scumpe si lumea s-a lecuit. Cei care isi aduc bunuri din America o fac probabil din considerente pur sentimentale si atunci banii nu conteaza, insa eficient cu siguranta nu este. Elementele pe care trebuie sa le aveti in vedere, intr altele, sunt:
- transfer taraboanta in container intr-un port din Europa, minim $1500, in functie de port si vas;
- transfer taraboanta din port, in localitatea de destinatie, $ in functie de distanta normal;
- tarif vamal de import, $ in functie de codul vamal, trebuie studiat, ca nu le stie nimeni pe de rost;
- calcul noxe la RAR (care este atat in functie de capacitatea cilindrica, dar si de vechime, si care se masoara efectiv pe stand), in functie de care se plateste taxa de inmatriculare, poate fi mii de $, caci masinile din SUA au motoare mari.
- alte taxe banale legate de inmatriculare.
Informativ consultati ...
[ link extern ] /
Cat despre inmatricularea in Bulgaria (care nu est eo solutie dpmdv), exista geambasi care contra unui comision (modest, in comparatie cu ce va costa pe dvs. aducerea taraboantei din SUA, va inmatriculeaza masina in Bulgaria, cu riscurile de rigoare, bineinteles).