avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 987 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reziliere gazduire eveniment fara motiv
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reziliere gazduire eveniment fara motiv

buna seara,
la sfarsitul saptamanii viitoare trebuia sa am botezul copilului meu intr-o locatie ce am stabilit-o cu mult timp in urma(cca 6-7 luni) la care am platit un avans si am primit o chitanta pentru suma respectiva...pana aici totul ok.
ne fiind din localitate(locuiesc la 260km de locul cu pricina) am vrut sa am o discutie cu proprietara localului(dumneaei se ocupa personal de evenimente) cu privire la meniuri si toate cele pentru eveniment, in consecinta am mers sa o caut....(de aici incep '' surprizele '' ) cand am ajuns la local mi-au spus angajatii ca este la masa si ca ma roaga sa revin in cca 30 min, dupa mai putin de 30 min am revenit si surpriza ....''a intervenit ceva urgent si doamna a trebuit sa plece'' fara ca cineva sa ma anunte, ne stiind ce sa fac si in ziua urmatoare trebuia sa plec din localitate la adresa de domiciliu(la 260 km) am sunat eu si m-a reprogramat in ziua urmatoare la 10:30, am mers asa cum am agreat si dupa cca 20 min de asteptat am intrebat la bar daca a ajuns doana si .....surpriza ''a intervenit ceva si doamna nu mai poate sa ajunga reveniti dupa 12:30,. in local ce afla si sotul (adica proprietarul) cu care am incercat sa am o discutie, insa foarte ofensat si pe un ton de superioritate mi-a spus ca rezervarea mea pentru eveniment a fost anulata, i-am spus ca am invitati si ca pe invitatiile pentru eveniment este mentionata adresa localului sau, i-am mai spus ca am platit avans si ca nu pot sa gasesc o alta locatie cu o saptamana inainte de eveniment, mi-a aruncat 500 ron(banii de avans) si mi-a spus sa ies afara din localul sau. asa umilit nu am fost nicio data, ce sa fac ?
Cel mai recent răspuns: brazvan , utilizator 23:03, 20 Aprilie 2015
Daca aveti un contract scris puteti deschide proces.
Daca nu aveti contract nu aveti ce sa faceti.
Sfatul meu ar fi fost sa mergeti la avocat si sa va dea un contract pe care sa il semneze partile.
Acum nu aveti ce face decat daca vreti un proces excesiv de greu si scummp.
In baza documentului care atesta plata avansului,sesizati oficial protectia consumatorului
Este mentionat in chitanta ce reprezinta suma?
Da, sunt foarte bune ideile de mai sus.
Nu se poate accepta o astfel de bataie de joc a unor analfabeti juridici.
Din moment ce v-ati inteles exista un contract chiar daca acesta este verbal dar trebuie dovedit exact daca vreti sa ii actionati in judecata si sa obtineti daune.

Daca pretul este mai mare la noul restaurant puteti obtine sa oblige instanta firma sa va despagubeasca si plus daune suplimentare.
Sau varianta spusa de colegii de mai sus, O.P.C., puteti sa trimiteti si alte institutii gen: Finante Antifrauda, D.S.P., etc. si sa se descurce cu ei pe cap.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare avans eveniment - forta majora tma_alleex tma_alleex Buna ziua, Acum 8 luni de zile am incheiat un contract cu unul dintre localurile de nunti din apropiere de Bucuresti. Avansul platit pentru data de 2 mai ... (vezi toată discuția)
Patronul imi cere avans pentru o sala de evenimente care nu exista Nico_Nicoleta Nico_Nicoleta Buna ziua. Anul acesta intentionez sa ma casatoresc. Localul in care va avea loc evenimentul este un balon care are ca si destinatie teren de fotbal. Patronul, ... (vezi toată discuția)
Restaurant neserios: au schimbat prețul convenit cu o săptămână înainte de nuntă. cum pot rezolva această situație, ținând cont de faptul că am plătit avans dar nu am contract? allexs96 allexs96 Buna sera, va scriu cu urmatoare situatie, tragic-comica.... Ma fac vinovat ca am programat nunta la un local total neinspirat, acum 4-5 luni. Ne-am uitat ... (vezi toată discuția)