Localitatea Ghicesti e strabatuta pe o dstanta de 3-4km de un drum national. La intrarea in localitate este o trecere de pietoni. Aceasta e presemnalizata cu indicatorul corespunzator iar pe acelasi stalp este si indicatorul Limitare viteza 30km/ora. Dupa aceasta trecere de pietoni, pe restul de 3-4km, nu mai exista decat 2-3 indicatoare Depasire interzisa pe niste sectoare de drum.
Daca te intorci prin Ghicesti, nu o sa intalnesti decat la iesirea din localitate aceiasi combinatie Presemnalizare trecere pietoni + Limitare de viteza 30km/ora.
Ghiciti cu ce viteza ar trebui sa se circule legal prin Ghicesti la dus, respectiv, la intors.
Indicatorul "limita de viteza" acţionează până la întâlnirea indicatorului ’’Sfârşitul limitării de viteză’’,poate fi anulat şi de cel mai apropiat colţ de intersecţie pe sensul de mers.
Dacă a mai fost cel puţin încă o restricţie actioneaza până la întâlnirea indicatorului ’’Sfârşitul tuturor restricţiilor’’
Art. 66.
(6) Semnificatia indicatoarelor de interzicere sau de restrictie începe din dreptul acestora. În lipsa unei semnalizari care sa precizeze lungimea sectorului pe care se aplica reglementarea ori a unor indicatoare care sa anunte sfârsitul interdictiei sau al restrictiei, semnificatia acestor indicatoare înceteaza în intersectia cea mai apropiata. Când indicatoarele de interzicere sau restrictie sunt instalate împreuna cu indicatorul ce anunta intrarea într-o localitate, semnificatia lor este valabila pe drumul respectiv pâna la întâlnirea indicatorului „Iesire din localitate”, cu exceptia locurilor unde alte indicatoare dispun altfel.
La explicatiile specifice indicatorului "limitare de viteza" apare mentiunea "pana la indicatorul sfarsitul limitarii de viteza sau sfarsitul tuturor restrictiilor". Apare astfel un conflict intre explicatiile semnului si lege.
Prioritate de dreapta
Focus1
Sa ne inchipuim o localitate in care exista drumuri asfaltate si ne-asfaltate si o sumedenie de intersectii nedirijate. As dori sa va intreb cum se abordeaza ... (vezi toată discuția)