Buna seara
Ma confront cu urmatoarea situatie:
In urma organizarii concursului pentru ocuparea unui post de conducere vacant (post contractant), dupa afisarea rezultatelor la proba scrisa, unul din candidate, nemultumit de nota obtinuta, a contestat modul de organizare al concursului solicitand anularea concursului.
Comisia de solutionare a contestatiilor a constatat ca nu s-a respectat procedura prevazuta de HG 286/2011, respective rezultatul probei scrise nu a fost anuntat si pe site-ul institutiei, ci doar prin afisare la sediul institutiei, drept pentru care a propus suspendarea desfasurarii concursului, aplicand prevederile art. 37 alin (1) din HG 286/2011.
Potrivit alin. (2) din art. 37, urmeaza ca suspendarea concursului sa fie dispusa de conducatorul institutiei in regim de urgenta. Intreb care este procedura de suspendare si cum se va relua concursul?
As dori un raspuns bazat pe experienta practica.
1. Daca constata ca sunt respectate prevederile legale privind organizarea si desfasurarea concursului, concursul se va desfasura in continuare.
2. Daca constata ca nu au fost respectate prevederile legale privind organizarea si desfasurarea concursului, decide suspendarea concursului si apoi reluarea procedurii de organizare a unui nou concurs.
Adica, in cazul in care comisia de solutionare a contestatiilor propune suspendarea desfasurarii concursului iar conducatorul institutiei dispune in acest sens, procedura de desfasurare si organizare a concursului se va relua in integralitatea lui, cu consecinta anularii probei scrise care a avut deja loc si s-a desfasurat fara incidente?
Cu alte cuvinte, suspendarea desfasurarii concursului are drept consecinta anularea probei scrise si reorganizarea unui nou concurs?
Intr-adevar, suspendarea are ca efect reluarea procedurii de organizare a intregului concurs. Situatie intalnita la o institutie care are competenta in domeniul relatiilor de munca.
Bună ziua. În urma depunerii contestației pentru proba de interviu mi s-a comunicat ca aceasta nu a putut fi înregistrată audio și video din cauza unor probleme tehnice ale camerei video. În consecință conform legii s-a dispus suspendarea concursului pe data de 12.11.2019. Au trecut peste 45 de zile și nu s-a mai dispus nimic în legătură cu reluarea concursului sau a probei de interviu. Legea face referire doar la amanare pentru 15 zile nu si la suspendare.Ce este de făcut în aceasta situație?