Registrul de bani personali prevăzut la art. 4 alin.(12) lit. i) din Ordonanța de
urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza
aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările și completările
ulterioare, se completează zilnic de către personalul operatorului economic care își desfășoară activitatea în unitatea de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, la
începutul programului de lucru, fără ștersături sau modificări și fără a lăsa spații
Eu nu am punct de lucru. Imi desfasor activitatea la locatia clientului. Ar fi aiura la fiecare client cand merg sa ii vand un produs sa fac un registru. Sau interpretez eu gresit legea
prin unitate de vanzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor se intelege suprafata destinata accesului consumatorilor pentru achizitionarea produsului/serviciului, expunerii/prelucrarii/depozitarii produselor oferite, prestarii serviciilor, incasarii contravalorii acestora si circulatiei personalului angajat pentru derularea activitatii;".
Practic eu nu am nici o suprafata destinata accesului consumatorilor
Ordin 513/2015
cmatei
Acest ordin se baseaza pe art. 4 alin 12 lit. i din Ordonanta de urgenta a guvernului 28/1999.
Am cautat si nu gasesc acest aliniat...
Am gasit doar OG ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.