avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1127 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cerere colectiva acordare spor
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cerere colectiva acordare spor

sunt asistenta medicala pe sectia de neurologie pediatrica, iar in contractul colectiv de munca au "omis" sporul de neurologie de 25%, si miau spus sa fac o cerere pentru acordarea acestuia. va rog sa ma indrumati in formularea unei cereri colective pentru acest spor intrucat suntem mai multe colege in aceasi situatie. va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:44, 20 Iunie 2018
Buna ziua m ar interesează și pe mine să mă ajutați să fac o cerere colectivă pt spor și lucrez și eu în sistemul sanitar
Ultima modificare: Miercuri, 20 Iunie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic
Daca au omis, numai printr-o noua negociere se poate adauga in c.c.m. Prin urmare, va puteti adresa sindicatului sau reprezentantilor salariatilor pentru a face demersurile necesare modificarii c.c.m.

Cereri tipizate nu exista , iar sporurile in sectorul bugetar se acorda potrivit Legii 153/2017 si a Regulamentului- cadru elaborat de către fiecare dintre ministerele coordonatoare ale celor 6 domenii de activitate bugetară,
Ultima modificare: Miercuri, 20 Iunie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sporuri medicale ancasavu2000@yahoo.com ancasavu2000@yahoo.com Dacă în cadrul aceleiasi specialitati se pot primi sporuri pentru conditii grele de munca diferite? De exemplu daca asistentele ATI pot primi sporuri ... (vezi toată discuția)
Legea sporului de calculator. Coman78 Coman78 Vreau sa stiu si eu un baza carei legi se acorda sporul de calculator , lucrând ca asistent medical radiologie.multumesc (vezi toată discuția)