avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 949 soluții astăzi

Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... disponibilizare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

disponibilizare

Buna ziua
Lucrez ca as medical generalist cu studii superioare intr-o institutie de stat ce se ocupa cu ingrijirea persoanelor cu dezabilitati, unitatea se afla in proces de restructurare, ce implica si disponibilizarea a unui nr de 5 asistenti dintrun total de 17 la alta unitate
Intrebarea mea este , care sant criterile legale de disponibilizare , tinand cont ca evaluarea anuala a angajatorului este identica la toti asistentii , toti asistentii fiind incadrati ca as.med.generalist PL eu fiind singurul incadrat ca as.med.generalist S. As vrea tot odata sa stiu daca faptul ca am studii superiore ma va proteja de acest proces de restructurare ?
Va multumesc !
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:18, 25 Iunie 2015
1. Faptul ca aveti studii superioare nu va va proteja de acest proces de restructurare .

2. Criteriile de dispozibilizare trebuie sa se regaseasca in reg.intern al angajatorului sau in ccm aplicabil acestuia sau in actele normative pentru sectorul bugetar.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ssd=asistent medical diplomat? Mihai Mihaela Mihai Mihaela Buna seara!As ruga frumos pe cineva sa ma ajute cu un sfat.Am absolvit in 2008 Facultatea de asistenta medicala-specializarea medicina generala,am trecut ... (vezi toată discuția)
Asistenti medicali licentiati ctgadina ctgadina Este cineva care a absolvit Facultatea de medicina la specialitatea asistent medical GENERALIST SI CARE SA AIBA VECHIME IN MUNCA peste 10 ani?.Eu am 13 ani ... (vezi toată discuția)