am incercat sa iau un bilet de avion in week end si mi-a dat eroare .Am incercat si a doua oara si la fel,nu am primit bilet ,Luni am incercat a3a oara si am primit bilet.Am accesat raiffaisen online si am depistat ca mi se blocasera si cele 2 sume din week end,am sunat la banca sa nu elibereze cele 2 sume pt ca nu se pot da 3 bilete de avion pe acelasi nume la aceeasi cursa.Mi-a zis sa cer o infirmare de la compania de avoin si apoi sa trimit la banca.Dupa 2 ore observ ca banca a fcut plata.Eu ma intreb,nu eu hotarasc pe banii mei daca banca face o plata?In aceeasi situatie fiica mea a dat un telefon la Bank of America si imediat au sistat plata,ba chiar cand are anumite plati banca o suna si o intreaba daca face plata si daca ea a cumparat produsul respectiv.Eu stau si astept ca o amarata de companie (PEGASUS TURCIA) SA -MI TRIMITYA EMAIL SI SA MI RETURNEZE BANII...pt ca banca mea a platit fara sa-i pese
NU sunteti primul client nemultumit. Povestea dvs. este importanta pentru dvs., banala pentru altii. Toate "discutiile" cu banca trebuiesc facute in scris, ca sa puteti proba ceva.
Sã mai și râdem
trope_doi
De la lume adunate si tot la lume date... Cand mori de ras traiesti mai intens ca oricand...
[b]Despre viata[/b]
Viata e ce se intampla cand iti faci alte ... (vezi toată discuția)