avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 803 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Recunosterea copilului din afara casatoriei de catre ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Recunosterea copilului din afara casatoriei de catre tata

V-as ruga sa-mi spune-ti , ( fiind insarcinata )ce trebuie sa fac pt ca tatal copilui ,sa-l recunoasca ,nefiind casatoriti ( si-a dorit f mult asta ,apoi s-a razgandit).Mentionez faptul ca el locuieste in alta tara ,a U.E.. iar ,eu sunt studenta .Va multumesc .
Dacă nu îl convingeți, nu aveți ce face altceva ca sa îl recunoască. Va trebui sa il acționați în judecata pt stabilirea paternității.
Va trebui citat acolo unde e.
Multumesc ,deci de aici din tara ,nu pot face nimic
Ba da doamna, aici îl acționați în judecata.
Ar fii bine daca ati stii si adresa lui din tara sa din UE, pe care sa o treceti in actiune . Este tatal copilului dvs.roman cu domiciliul in strainatate sau de alta cetatenie?
Ultima modificare: Sâmbătă, 18 Iulie 2015
Justitiarul711, utilizator
Actiunea in vederea stabilirii paternitatii copilului rezultat dintr-o relatie de concubinaj poate fi promovata oricand.( actiunea nu se prescrie, in timpul vietii copilului ).

Succes.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Al cui nume il va purta copilul conceput cu un alt barbat, altul decat sotul mamei? T-cTc-T T-cTc-T Daca o persoana este in divort si locuieste cu altcineva [b][u]fiind si insarcinata cu persoana cu care locuieste[/u][/b] ce nume va purta copilul in cazul in ... (vezi toată discuția)
Recunoastere minor roxstina roxstina Buna ziua. In urma unei relatii am ramas insarcinata. Tatal nu vrea sa-si recunoasca copilul, mai mult a spus ca va disparea din peisaj in perioada nasterii, ... (vezi toată discuția)