As dori va rog raspuns la-o intrebare. Exista vre-un text de lega care sa prevada ca masinile aflate in trafic international care sosesc in Romania pentru o scurta perioada de timp sa se adreseze Registrului Auto Roman pentru omologarea foliilor aplicate deja ulterior in tara in care este inmatriculat vehiculul respectiv ? Aici nu vb de posesorii romani de vehicule inmatriculate in Bulgaria. Vorbesc de romanii stabiliti in strainatate care au rezidenta in tara respectiva si vin in Romania sa-si petreaca concediul. Daca da, daca exista un asemenea text de lege, ceia ce ma indoiesc ca ar exista, pentru ca, omologarea se pune intr-e geam si folie asta ar insemna indepartarea foliei deja existente, insa daca exista un asemenea text de lege, atunci care este termenul legal de-a te adresa Reg Auto Roman pentru o asemenea omologare ? Am fost amendat abuziv pentru lipsa timbrului de omologare de catre Reg Auto Roman, cu toate ca, vehicul personal este inmatriculat in alta tara, nu in Ro. Vehicul este inmatriculat pe numele meu, si adresa mea din tara respectiva. Va multumesc !
Este diferenta de opinie
Dvs invocati aspectul ca in calitate de cetatean roman,domiciliati in Anglia unde detinet auto ,iar autoritatea RAR,invoca aspectul ca foliile existente pe masina dvs nu sunt omologate RAR
Omiteti aspectul ca majoritatea masinilor din Anglia,pentru cunoscatori cum sunt si agentii de circulatie reprezinta o categorie aparte de autovehicule,pozitie volan,culori lumini spate,
vizibilitate folii-care respecta legislatia din Anglia dar difera semnificativ fata de majoritatea care circula pe teritoriul Romanesc
Foliile respecta nu doar legislatia din Marea Britanie ci si legislatia din intreaga comunitate UE incluzand si Romania avand transparenta mai mare de 70% cat prevede legea, doar ca, in Romania este prevazuta omologarea foliilor ceia ce in legislatia din marea Britanie nu exista. mai mult decat atat, ce grad de pericol poate prezenta transparenta unui geam care intruneste conditiile de transparenta, insa ca nu au un timbru lipit pe ele de 2cm eliberat de Reg Auto Roman. Considerati ca, atunci cand va deplasati cu vehiculul personal inmatriculat in Ro si calatoriti in concediu in Grecia, Turcia etc. Politistii bulgari, greci turci unguri etc, va vor sanctiona ca nu detineti omologari eliberate de statul respectiv ? Nu cred. Importanta este transparenta in sine tocmai de aceia consider a fi un abuz din partea statului Roman si un mod de-a face bani drept pt care doresc sa intentez proces la CEDO.
Consider ca, omologarile RAR sunt strict interne, tocmai de aceia se si numeste Reg Auto Roman, nu Chinez, nu Bulgar etc. In cazul in care ar trebui sa se supuna Reg Auto Roman privind omologarile diferitelor parti ale caroseriei, atunci ar insemna sa stea agentii la 50m de pct de trecere frontiera si sa amendeze tot ce intra in tara si nu detine omologare RAR. Gresesc cu ceva ? As fi dorit sa stiu un text de lege, daca exista , ceia ce eu personal nu am gasit . Multumesc pt raspunsuri.
Probleme rar
Ionel77
Am cumpărat o mașină adusă din Germania de cineva din Brăila, i-am scos Nr roșii am declarato la impozit,am programat-o la RAR Ct pentru data de ... (vezi toată discuția)