olden a scris:
DECAT o amenda si un control mai bine va multumiti 100 de clienti :)) fara clienti inchideti si scoateti din raft produsul , sa l vanda PRODUCATORUL in OBOARE , INSELACIUNE .
Magazinul are peste 95% clienti multumiti, dar din cand in cand mai apar cativa cu capsa pusa, care gasesc nod in papura la diverse produse DUPA ce le-au cumparat, DUPA ce li s-a explicat de ce produsul lor nu este cu galben ci cu verde si DUPA ce au acceptat ce cumpara.
Magazinul este franciza a unei firme romanesti care importa produsele din diverse tari. Exista contract de franciza, exista clauze, francizatul nu poate face ce il taie capul, vinde doar produsele comandate de la francizor si nimic altceva. Nu este vina magazinului ca produsul respectiv nu este marcat corespunzator (pe el) ci doar pe ambalaj. Cateodata se primesc asa, dar in majoritatea cazurilor produsele sunt conforme 100%.
Asadar, nu am pus problema la modul general, ci la modul concret, cand exista un client anume care este recalcitrant, care acuza vanzatoarea si, mai ales, o ameninta.