Buna, ieri am cumparat un calculator de buzunar științific, la pret era trecut 52,90 lei la casa am achitat 119,90. Cand am reclamat acest fapt am fost rugat sa arat sefului de magazin locul de unde l-am luat, zis si facut dar la o verificare mai atenta am constatat ca produsul trecut pe etichete de pret avea un alt cod (similar) din aceeasi gama si ,probabil un alt client nu l- a pus inapoi la raft in locul corespunzator lui. Mi- a fost oferita optiunea de retur sumei achitate si atat. Intrebarea este: avem in legea protectiei consumatorilor vreun articol care sa ii poata obliga sa imi dea produsul la pretul de la raft? Intreb pe viitor, daca mi se mai intampla. Vorbesc strict de situatia aceasta, nu de cazul in care exista diferente de pret intre cel de la raft si cel de la casa de marcat au denumirea si codul de bara al produsului identic, vorbesc de diferentele de pret atunci cand produsele sunt pozitionate gresit si/sau raman preturi ale altor produse carora li s-au schimbat locul si au uitat sa le ia din raft. Mulțumesc.