taga27 a scris:
1. in Iulie 2006, in baza unui proces verbal (pe care nu l-am vazut) care este mentionat in registrul de procese verbale a fost scazuta din registrul de casa suma de 12817.70ron cu mentiunea ca reprezinta fond de rulment si reparatii
1. Nu se scad fondurile din registrul de casa. Nu are nici-o legatura Registru de casa cu alte registre - sunt documente separate, ce nu depind unul de celalalt.
2. Orice plata se scade din registu de casa pe baza unui document justificativ (chitanta, bon, OP), in niciun caz Proces-Verbal. Se poate atasa Procesul-Verbal unei plati, ca urmare a unei decizii a Comitetului, Adunarii Generale etc.
Am intalnit si eu un caz in care a scazut chitanta pentru angajarea unui avocat (emisa cu o data) si factura emisa de acelasi avocat pentru aceeasi prestatie (emisa cu alta data). A fost o plata dubla (delapidare).
Singurul caz in care Procesul-Verbal de predare-primire ar fi avut "valoare" in registru de casa, ar fi fost in cazul in care preda Presedintelui sau oricarei alte persoane desemnate de Comitet/ AG pentru a vira banii in contul Asociatiei cu mentiunea Fond rulment s.a.m.d., dar si in acest caz trebuia atasat Ordinul de Plata, emis de catre banca.
Mai bine angajati un expert contabil atestat si in urma verificarii veti actiona conform legii.
Din punctul meu de vedere ati gasit ce era de gasit!
Nu inteleg ce inseamna dubla evidenta! Administratorul a incasat o suma, a emis o chitanta pentru suma respectiva, dar nu a facut nici-o plata. O evidenta cat se poate de simpla.