Buna ziua,
Lucrez ca economist sef serviciu servicii medicale la o unitate de stat unde comitetul director a luat o decizie in data de 08.07.2015 de a ma insarcina cu lucrarile secretarului consiliului de etica confor Ordinului 145/2015.
Inrebarea mea este cum pot contesta acesta decizie nejusta intrucat faptele reale sunt urmatoarele:
In acest intervalul 01.07.-- 17.07.2015 eu am fost la servici si nu am primit nici o decizie doar m-au anuntat verbal .Am incercat sa discut ce am de facut cu presedinta acestui Consiuliu de etica(CE) si nu am putut deoarece ea a spus ca nu o intereseaza care sunt atributiile mele si sa ma descurc singura.
In perioada 20-.31.07.2015 am fost in concediu de odihna conform programarii.