avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1086 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil pentru studente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil pentru studente

buna ziua!am si eu o intrebara,sunt insarcinata in 34 saptamani,nu am lucrat in tara ci doar in italia cu contract 8 luni de zile.in prezent sunt studenta la feg,anul doi.Recent am citit un articol in care scria ca si studentele vor primi indemnizatia de crestere in valoare de 600 ron pe luna.este adevarat?daca da,ce acte sunt necesare si unde se depun?In caz contrar ce pot face?sotul meu a lucrat si el un an in italia cu contract,in tara doar 4 luni si acum avem infiintat o intreprindere familiala.ne poate ajuta cu ceva acest if in obtinerea indemnizatiei?va multumesc anticipat pentru raspuns
Cel mai recent răspuns: adryanutza , utilizator 14:06, 21 Iulie 2009
Buna ziua.
Conform OUG 148/2005,
Stagiul de cotizare de 12 luni anterioare datei nasterii copilului poate fi constituit si din:
j) au lucrat cu contract individual de muncă în străinătate, pe baza acordurilor guvernamentale bilaterale încheiate de România cu alte state;
m) urmează cursurile de zi ale învăţământului preuniversitar şi universitar, organizat potrivit legii, frecventate fără întrerupere. Sunt exceptate de la această obligaţie persoanele care au întrerupt cursurile din motive medicale
de la 1 iunie se pot lua indemnizatia de 600 ron elevele sau studentele.regulamentu o sa intre in vigoare lunile urmatoare dar pot intra tote fetele kre au nascut dup 1...de acte te interesezi la sediu

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură