rug suport pentru urmatoarea speta:
sunt administrator la un srl la care sunt si asociat: cota participare 50%eu si 50% o alta persoana fizica.
in 2008 am contractat un leasing , autoturismul returnat la firma de leasing in 2010 din motive financiare.
am primit astazi o comunicare de la tribunal prin care sunt instiintat ca firma de leasing a solicitat deschiderea procedurii simplificate a insolventei, facand si o propunere privind lichidatorul judiciar.
firma are activitatea suspendata din 2010, nu are/a avut alte bunuri in afara de masina respectiva iar in 2012 a fost declarata insolvabila de ANAF.Problema este ca documentele contabile sunt la celalat asociat care nu este in tara si nici nu am mai pastrat legatura cu el.
Exista riscul sa-mi atraga raspunderea administrativa? cum trebuie sa formulez intampinarea? ce documente trebuie sa atasez?
multumesc!(suma ceruta de leasing este foarte mare, au calculat niste penalizari exorbitante)
Fiind administrator al societatii, exista posibilitatea ca un eventual creditor, in cadrul procedurii insolventei, sa solicite atragerea raspunderii personale.
Aveti un timp limitat in care sa depuneti intampinare sau contestatie la deschiderea procedurii si ar fi indicat sa verificati daca suma solicitata de catre societatea de leasing este reala si legala. Puteti avea surpriza sa constatati ca suma reala este chiar si de 10 ori mai mica decat cea solicitata de catre creditoare.
Totodata ar fi bine sa verificati daca nu a intervenit prescriptia extinctiva cu privire la suma solicitata de catre societatea de leasing.