Aş fi foarte recunoscător dacă o persoană competentă mi-ar răspunde la următoarea întrebare:
Poate participa la un concurs organizat în vederea ocupării postului de secretar de comună o persoană cu studii superioare juridice de lungă durată cu o vechime de 9 ani în administraţie publică (consilier la Serviciul Administraţie Publică - Compartimentul Relaţii cu Publicul) şi cu masterat în administraţie?
Şefa de la resurse umane spune că nu, dar eu consider că poţi avea vechimea necesară în specialitatea studiilor la oricare dintre domeniile prevăzută de lege: atât juridic cât şi administrativ.
Cine are dreptate?
Potrivit Legii 188/1999, pentru participarea la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcţiilor de secretar UAT, candidaţii trebuie să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice
Buna ziua,
Consider ca aveti dreptate, ca vechimea in administratie publica este vechime in specialitate. Sefa de la resurse umane nu va decide acest lucru. Depuneti dosarul pt. concurs, comisia va decide, in cazul in care nu sunteti multumit de rezultat, contestati decizia.
Cu stima,
H.