avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 793 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Spor de doctorat dupa 1 ianuarie 2010
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Spor de doctorat dupa 1 ianuarie 2010

Va rog un raspuns, daca am obtinut titlul de doctor in anul 2010 pot beneficia de spor de doctorat avand in vedere Lg. 71/2015 de aprobare a OU 83 privind salarizarea personalului bugetar in anul 2015, art.5, al. 1cu1. Mentionez ca sunt profesor , iar incadrarea si salarizarea personalului didactic se face in baza Lg.61/2011 conform careia indemnizatia de doctorat este sub forma de compensatie tranzitorie de care beneficiaza doar cadrele didactice care au obtinut titlui de doctor anterior datei de 1.01.2010. Scoala a refuzat sa faca plata sporului de doctorat odata cu intrarea in vigoare a Legii 71/2015, interpretand ca numai cei care au obtinut doctoratul anterior datei de 1.01.2010 pot beneficia de acest spor.
Cel mai recent răspuns: ctimss , utilizator 20:29, 19 Noiembrie 2015
Prin această lege, s-a creat posibilitatea ca personalul care a fost încadrat înainte de 2009, precum și personalul încadrat după anul 2009 care a obținut titlul științific de doctor, să beneficieze de același nivel al salariului de bază de care a beneficiat personalul încadrat pe aceeași funcție/grad/treaptă și gradație și care a deținut titlul științific de doctor anterior anului 2010.
[ link extern ] /
Deci eu am inteles ca daca sunt incadrat sau promovat dupa 1 ianuarie 2010 si am titlul de doctor obtinut inainte de 1 ianuarie 2010, beneficiez de sporul de doctorat (sunt salarizat la nivelul celui incadrat pe o functie similara inainte de 1 ianuarie 2010 și care a deținut titlul științific de doctor anterior anului 2010). Dar daca am obtinut titlul de doctor dupa 1 ianuarie 2010, nu beneficiez de spor de doctorat. ESTE CORECT CUM AM INTELES?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură