avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 506 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Lista cu obiectele de inventar pentru un birou - ...
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Lista cu obiectele de inventar pentru un birou - comunicare

Va rog sa imi spuneti daca
Lista cu Obiectele de inventar
pentru un Birou din cadrul unei institutii publice
se comunica gestionarului = salariatului din acelBirou ?

Ce Lege prevede acest lucru ?
Este o obligatie ?
Cui revine ?

Salariatul trebuie sa ceara ?
Cel mai recent răspuns: oanaportar , utilizator 08:31, 18 Decembrie 2015
Da se comunica si gestionarului
OMFP 2861/2009 norme de efectuare inventarierea
Dar daca bunurile care sunt in gestiunea administratorului
sunt in folosinta salariatului din Biroul respectiv,
va rog mult sa imi spuneti:

1. - Lista cu Obiectele de inventar din acel Birou
se comunica si salariatului care le foloseste ?

2. - acele bunuri se dau in subgestiune
utilizatorului ?
Exista sau nu notiunea de subgestiune ?

3. - ce obligatii va avea utilizatorul acelor bunuri
din Biroul sau ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Procedura casare mijloace fixe si obiecte de inventar noiembriesm noiembriesm Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti care sunt pasii de urmat pentru casarea unor mijloace fixe si obiecte de inventar. In mod normal se ... (vezi toată discuția)
Cum se caseaza obiecte de inventar cmi Amitrica Amitrica Buna ziua, Ma intereseaza cum procedez ca sa casez obiecte de inventar din cadrul unui cabinet de medicina de familie (imprimanta, monitor etc) (vezi toată discuția)
Lipsa bunuri - imputata gestionarului ? sau utilizatorului ? sau ambilor ? oanaportar oanaportar Buna ziua ! Va rog frumos sa ma ajutati cu cateva sfaturi in legatura cu urmatoarea situatie: - la inventariere s-a gasit o lipsa de bunuri in gestiunea ... (vezi toată discuția)