avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1032 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil, mama studenta
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil, mama studenta

Buna ziua sunt studenta in anul 2 la zi (stat).Copilul sa nascut in decembrie.Din ianuarie pana in iunie am lucrat urmand a fi acoperita cu facultatea pentru celelalte 6 luni.V-as ruga daca ati putea sa-mi oferiti un raspuns privind momentul in care incepe acordarea indemnizatie de crestere a copil.Ca salariata ar fi fost 45 de zile de lehuzie platite de anagajator urmand apoi a se intra pe indemnizatie.Multumesc anticipat si va doresc un an cat mai bun.
Cel mai recent răspuns: ifrimg , utilizator 18:50, 8 Februarie 2016
1. Puteti beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) incepand cu ziua urmatoare a ultimei zile de concediu de maternitate (126 de zile = sarcina si lauzie = pre si postnatal) dar nu mai devreme de a 43-a zi de la data nasterii copilului.

2. Daca ati avut concediu de lauzie 45 de zile si nu mai aveti certificat medical in continuare atunci puteti sa solicitati indemnizatie pentru CCC cu a 46-a zi de la data nasterii copilului.

Multumesc pentru o parte din raspuns.Intrebarea se refera la partea " Sunt studenta(an2) si am nascut, din ce moment se calculeaza indemnizatia crestere copil (nu am avut nici un concediu)?
1. Cuantumul indemnizatiei pentru CCC se raporteaza la veniturile realizate de persoana indreptatita in care s-a aflat aceasta in ultimul an anterior datei nasterii copilului , timp de 12 luni.

OUG 111/2010
art. 2