Din noiembrie 2013 am avut deschis un PFA de traducator autorizat de Ministerul Justitiei. Pe data de 15 ianuarie 2016 am mers si l-am radiat la Fisc, am depus 070 bifat inchidere activitate, 200 pe anul 2015 si 220 cu venit 0 pe 2016 urmand a mi se elibera decizia de impunere pe 2015 pentru venitul net realizat. Intrebarea mea este daca trebuie sa depun la registratura registrele, cel de incasari si plati si de inventar plus toate declaratii depuse pana in prezent si dovada platii tuturor transelor?? Acestea raman la ei sau le iau dupa ce le verifica??? Nu stiu exact ce trebuie facut pentru ca dna de ghiseu a zis ca raman la mine, altcineva tot de la finante ca trebuie predate pana pe data de 25. Va rog lamuriti-ma!! Cat despre autorizatia de traducator aceasta o pot pastra in caz de doresc candva sa imi redeschid activitatea, sau e musai sa o trimit inapoi la Minister pentru ca si aici am auzit diferite variante.
Toate doc contabile le pastrati in eventualitatea unui control. ( 10 ani de la radiere)
Anaful nu are drept de control. Doar directia Antifrauda. ( care "sta" tot in sediul anaf ca nu are altul).
autorizatia de traducator este a dvs, nu a PFA ului. Nu se pierde. Puteti redeschide pfa ul cand doriti
Declaratii pfa
alisaelena
Buna seara,
Am deschis un PFA cu obiect de activitate frizerie. Dupa obtinerea CUI-ului la ONRC trebuie sa ma duc in 15 zile la ANAF cu 220 si 600. Trebuie ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.