buna ziua
am urmatoarele probleme cu un furnizor de apa in jud ilfov:
- presiunea la apa este foarte scazuta
- sesizarile/reclamatiile facute nu au primit raspuns in termenul prevazut in contract ( 30 zile )
- in contract nu e specificata presiunea minima de livrare a apei
intrebarile mele sunt :
- unde/cui sa ma adresez pentru reclamatiile care nu au primit raspuns
- este corect sa nu se specifice presiunea pe care trebuie sa o asigure furnizorul ? .... stiu ca la alti furnizori de utilitati e specificat ( de ex pt energie electrica e specificat interval , pt gaze e specificata presiunea minima , etc )
mentionez ca sunt consumator individual , iar problema cu presiunea e generala pe strada pe care locuiesc
Buna ziua!
Conform prevederilor art. 2, alin 1 din Legea 241/2006, republicata, "Serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare, denumit în continuare serviciul de alimentare cu apă şi de canalizare, se înfiinţează, se organizează şi se gestionează sub conducerea, coordonarea, controlul şi responsabilitatea autorităţilor administraţiei publice locale şi are drept scop alimentarea cu apă, canalizarea şi epurarea apelor uzate pentru toţi utilizatorii de pe teritoriul localităţilor."
Prin urmare, va recomand sa va adresati administratiei publice locale, sesizand inclusiv faptul ca nu ati primit raspuns in termenul contractual.