Cum ar trebui sa se procedez corect avand in vedere urmatorul aspect.
O societate pe actiuni dintr-o tara membra ue isi infiinteaza in Romania o sucursala.Isi numeste printr-o procura reprezentant legal pe X acordandui functia de administrator al societatii.Intrebare este ,in cazul in care acest administrator doreste sa imputerniceasca sau sa delege competente catre un alt angajat in ceea ce priveste partea de RU (incheierea CIM ,suspendare, modificarea, si deciziile de concediere)cum va trebui legal sa procedeze acest administrator?
1. Il va imputernici printr-o procur speciala in fata notarului?
2.Va emite o decizie interna ?
va fi nevoie sa fie convocat consiliul de actionarilor avand in vedere ca vorbim de o S.A.?
Va multumesc .
Prin Actul constitutiv al societatii se prevede ce atributii are administratorul acesteia. De regula, una din atributiile acestuia este angajarea personalului.
Delegarea acestei competente catre o alta persoana, care nu are calitatea de administrator, se poate face cu acordul AGA