Ma confrunt cu urmatoarea situatie: Sunt aget economic, platitor de TVA si in anul 2015 in luna august mi-am schimbat sediul social. Am capatat un nou "certificat de inregistrare in scopuri de TVA" si cu asta mi-am continuat activitatea.
Primesc azi 24 februarie 2016 deci la aproximativ 6 luni o decizie "de anulare din oficiu a inregistrarii in scopuri de TVA". In decizie se precizeaza ca am fost invitat in 12 ian.2016, "in vederea clarificarii intentiei si capacitatii persoanei impozabile de a desfasura activitati care implica operatiuni din sera TVA", invitatie pe care nu am primit-o. Nu mi-as fi permis sa nu raspund invitatiei.
Drept de contestatie in 45 zile. Sa ce ?
Problema nu ar fi completarea declaratiilor 088 si 099, desi e o intreaga tevatura cu completarea acestora, scanarea tuturor documentelor, zipuirea lor etc., rezultand un dosar gros de 2 cm, cu CD s.a.m.d. Problema pe care o ridic este faptul ca art.52 din codul de procedura fiscala nu este imperativ. nu am fost notificat, simpla afirmatie ca am fos invitat, nu se sustine, si un in ultimul rand distanta de 6 luni la care se solicita.
Oare nu cumva cineva a uitat sa precizeze necesitatea decl.088 in momentul mutarii in noul sediu ? Ma intreb nu exista un termen in acest sens caci asa si dupa 5 ani isi aduce cineva aminte de aceasta declaratie ?
Precizez ca sunt un contribuabil corec, fara intarzieri, datorii sau alte necazuri cu organele statului