Am formulat o cerere sa mi se trimita formatul si continutul buletinului de calcul al punctajului mediu anual, rezultat in urma evaluarii in vederea recalcularii pensiilor( ordinul 525/2004). Am avut surpriza neplacuta sa constat ca in buletinul de calcul primit de la casa de pensii nu se regasesc toate perioadele contributive din carnetul de munca si pe langa asta este incomplet datele fiind doar pana in 2009.In aceasta situatie cum ma sfatuiti sa procedez? Cererea mi-am intemeiat-o in baza legii 263/2010 actualizata in 2015.
Daca aveti probe ca nu s-a calculat corect pensia faceti o cerere de revizuire in temeiul art.107(1) si (2) din legea 263/2010 in care mentionati neregulile.
ART. 107
(1) In situatia in care, ulterior stabilirii si/sau platii drepturilor de pensie, se constata diferente intre sumele stabilite si/sau platite si cele legal cuvenite, casa teritoriala de pensii, respectiv casa de pensii sectoriala opereaza, din oficiu sau la solicitarea pensionarului, modificarile ce se impun, prin decizie de revizuire.
(2) Sumele rezultate in urma aplicarii prevederilor alin. (1) se acorda sau se recupereaza, dupa caz, in cadrul termenului general de prescriptie, calculat de la data constatarii diferentelor.
buna domnu mircea , sunt un caz similar am constata ca pensia de invalidiate in loc sa fie marita mia scazut , m-am prezentat la casa de pensi facut si contetatie pentru recalculare fost si in audienta la director care a constat cu cei din departament de calcul ca au gresit dar se scuza ca nu pot face nimica sa-mi recalculeze pensia ca progranul nu le da voie, au incercat si tot asa imi revin si urmatoarea decizie tot pensia scazuta si ca au facut si cerere la bucuresti si nu primesc nimica ce ma sfatuiti sa fac in acest caz ,