Doresc sa propun la firma unde lucrez un sistem de beneficii pt angajati, printre care o suma de bani oferita angajatilor cu copii spre a fi folosita la achitarea taxei lunare pt gradinite/crese. Nu ma refer la tichetele de cresa pt ca acelea sunt pt copii de pana la 2 ani si dorim sprijinirea angajatilor si cu copii mai mari.Spre exemplu se doreste ca angajatul sa primeasca 300 RON net lunar spre a-i folosi ca ajutor daca copilul sau frecventeaza o gradinita privata.Sub ce forma se poate acorda aceasta suma si care ar fi taxele aferente platite de firma respectiv de angajat pt includerea acestei sume in salariu?Sau sub ce forma se mai poate acorda acest ajutor astfel incat taxele retinute sa fie minime?Ar mai fi varianta in care firma incheie un acord cu o anume gradinita spre care sa plateasca firma direct acesti 300RON iar anagajtul sa achite diferenta de taxa lunara personal, ce comporta aceasta varianta dpdv taxe pt firma?Sau exista posibilitatea de a face un decont - spre exemplu salariatul vine cu factura de la gradinita si firma ii deconteaza pe baza ei 300 RON din totalul sumei - e posibil asa ceva dpdv contabil si ce ar presupune?
Tichete cresa
catalina.p
AM O INTREBARE:
Sunt functionar public cu statut special-Ministerul justitiei si am beneficiat pana la 07.01.2009 de stimulent ( am inceput serviciul cand ... (vezi toată discuția)