avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 749 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Pasaport secundar
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Pasaport secundar

Buna ziua!
Am nevoie de un pasaport secundar (sau un al doilea pasaport) deoarece urmeaza sa lucrez ca stewardeza (cabin crew/flight attendant) la o companie aeriana gen charter (private jet/ business jet) si ei imi cer acest lucru. Motivele pentru care mi se cere acest pasaport sunt urmatoarele (dupa cum mi s-a comunicat de catre ei): pasaportul romanesc nu imi permite accesul in toate tarile unde va trebui sa zbor in interes de serviciu si pentru a obtine sau reinnoi anumite vize va fi necesar sa las pasaportul pentru cateva zile/saptamani la ambasada tarilor respective.In tot acest timp, am nevoie de un al doilea pasaport pentru a imi putea desfasura munca. Un alt motiv este acela ca anumite tari (de ex. cele in Orientul Mijlociu) nu permit intrarea daca descopera ca am in pasaport vizele unor alte tari (de ex. Israel), deci va trebui sa folosesc celalalt pasaport (cel secundar).
Va rog sa imi spuneti cui trebuie sa ma adresez, la ce adresa de email sau la ce nr de telefon sa sun. Mentionez faptul ca sunt cetatean Roman, insa sunt rezident in Emiratele Arabe Unite si locuiesc in prezent (de 11 ani) in Abu Dhabi.
Va multumesc anticipat pentru timpul si ajutorul acordat si astept cu nerabdare primirea unui raspuns prompt si pozitiv din partea dumneavoastra!
Va doresc o zi buna si sincere urari de bine!!!
Cel mai recent răspuns: Justitiarul711 , utilizator 18:43, 30 Iunie 2021
Buna ziua,

Nu se poate ce doriti dvs.
Doar daca ati avea si cetatenia altui stat ati putea avea doua pasapoarte simultan: unul romanesc si unul strain.
Buna ziua!