avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 728 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... ADMINISTRARE BLOC
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

ADMINISTRARE BLOC

Buna ziua, am fost propusa de catre membrii asociatiei de proprietari sa tin administratia blocului in care locuiesc. Urmeaza sa obtin atestatul de administrator si apoi sa preiau sarcinile care mi se revin. intrebarea mea este daca trebuie sa mi se intocmeasca contract de munca sau conventie civila, cate ore trebuie sa fie trecute? Se va schimba si dna care tine curatenia, noii persoane trebuie sa ii facem conventie sau contract de munca? va multumesc
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 12:03, 17 Martie 2016
Pai la scoala cum ati invatat?
Angajarile, daca discutam de persoane fizice se fac numai prin intocmirea de catre com. executiv de contracte individuale de munca.
Membrilor com. ex. si ai comisiei de cenzori - le intocmiti contracte de mandat - acest lucru se stabileste in AG a membrilor. Tot cu aceasta ocazie se hotaraste si perioada contractului de mandat:2,3,4 ani.
Daca mai aveti intrebari - va ajutam cu placere!
Succes!
Veti invata la curs, trag nadejde, si cate ceva despre contractele dintr-o asociatie.

Pana atunci, trebuie sa stiti ca in adunarea generala sunt alesi numai membrii comitetului executiv si ai comisiei de cenzori.
Administratorul, ingrijitorii, instalatorii, electricienii se angajeaza de catre comitetul executiv, nu se aleg in adunarea generala.
Trecand peste aceste aspecte teoretice, administratorul si toate functiile angajate lucreaza pe baza de contract de munca cu timp partial de lucru, adica 2 ore/zi sau 3 ore/zi sau 1 ora/zi.
CIM-urile trebuie inregistrate la ITM-ul de care apartineti prin Revisal. Inscrierea in Revisal comporta o procedura initiala si apoi actualizari in baza de date cu prilejul oricarei modificari de persoana, contract incetat sau modificat, modificari de salarii etc.
In plus de asta trebuie sa va procurati un certificat de semnatura electronica necesar la transmiterea online catre ANAF a Declaratiei 112 lunar sau trimestrial dupa cum optati (recomand lunar). Tot la ANAF trebuie sa mai depuneti formularul 010 (la inceput) cu toate contributiile pe care urmeaza sa le platiti catre stat (impozit pe salarii, CAS asigurat si angajator, CASS asigurat si angajator, somaj asigurat si angajator, contributii pentru accidente de munca, contributii CO, toate acestea sunt calculate automat in aceasta Declaratie 112).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cor presedinte asociatie ion damaschin ion damaschin Buna seara, Va rog i-mi puteti comunica ce cod COR are presedintele asociatiei de locatari? Va multumesc! (vezi toată discuția)
Cenzor asociatie de proprietari cocoranum cocoranum O persoana cu studii superioare economice,nefiind membru CECAR,paote sa indeplineasca functia de cenzor,in cazul in care nu locuieste in aceea asociatie? (vezi toată discuția)
Nelamuriri despre angajatii unei asociatii de proprietari lorelena1306 lorelena1306 Urmeaza sa fiu administrator cu Contract Individual de Munca al unei asociatii de proprietari. Sunt inregistrata in Revisal, ANAF. 1.Ce formulare trebuie ... (vezi toată discuția)