In urma (re)publicarii normelor de aplicare ale noului Cod Fiscal pentru impozitul pe cladiri cu destinatie mixta, as fi interesata sa pot clarifica urmatoarele :
1. documentele ce trebuiesc anexate la formularul de impozit
2. daca pentru declaratia pe proprie raspundere a fost publicat vreun model
3. declaratia pe proprie raspundere trebuie legalizata la notar
Documentele trebuie anexate la declarație și trebuie menționat pe fiecare că este conform cu originalul.
Vorbiți despre declarația pe proprie răspundere prin care menționați că la adresa proprietății nu se desfășoară activități economice? Dacă da, aveți în formularul referitor la proprietățile deținute de către persoanele fizice, la pct VII, o căsuță în care trebuie să scrieți că nu se desfășoară activități economice.
Multumesc pentru raspunsul dvs., insa sunt in situatia in care la sediu desfasor o activitate economica - proiectare.
In comentariile publicate de avocatnet.ro era specificat ca se depune declaratia de impozit si declaratia pe proprie raspundere, fara documente justificatoare.
1. documentele ce trebuiesc anexate la formularul de impozit
a) Formularul ITL 101 ( daca imobilul apartine unei persoane fizice) sau formularul ITL 102 ( daca imobilul apartine unei persoane juridice) completat in dublu exemplar ;
b) Copii dupa urmatoarele :
- CUI
-Constatator
-Contract Comodat
-Contract vanzare-cumparare imobil
-Copie C.I propietar imobil ( daca sunt mai multi de la toti)
-IMPUTERNICIRE intre tine si propietar ca poti depune tu declaratia pentruimpozit 2016- ORIGINAL-
-Ia si o copie CI de a ta
2. daca pentru declaratia pe proprie raspundere a fost publicat vreun model
- am raspuns mai sus
3. declaratia pe proprie raspundere trebuie legalizata la notar
Declartia nu trebuie legalizata, o gasesti in format tip, ITL 101 , sau ITL 102