In privinta contractului cu firma de salubritate informatia trebuia sa o solicitati presedintelui si nu administratorului deoarece contractele sunt la presedinte.
Pentru femeia de serviciu nu aveti nevoie sa ii cunoasteti fisa postului intrucat in fisa nu se specifica ce etaje trebuie sa intretina, activitatea o desfasoara pentru toata asociatia si pe cale de consecinta pentru toti proprietarii.
"Problema" cu FS o rezolvati tot cu presedintele, il instiintati initial verbal si apoi in scris daca veti constatat ca acestea continua sa ignore etajele superioare, si ca nu veti mai plati cotele de contributie aferente curateniei pana la schimbarea situatiei.
Banuiesc ca nu sunteti singurul proprietar care locuieste mai sus de etajul unde FS considera ca si-a indeplinit atributiile din fpostului.
Ceilalti vecini sunt multumiti sau strang din dinti si suporta mizeria?
Daca femeia de serviciu este angajata si primeste un salariu
Daca este angajata trebuie sa il intrebati tot pe presedinte iar daca primeste un salariu puteti sa cautati in lista de intretinere daca salariul FS este inregistrat separat fata de salariul administratorului sau cel al presedintelui.
Avand in vedere ca FS trebuie sa fie angajata cu c.i.m., in cazul neindeplinirii atributiilor de serviciu, la sesizarea unui proprietar se poate constitui o comisie de disciplina care sa faca o cercetare disciplinara prealabila si apoi sa o sanctioneze conform prevederilor C.muncii cu avertisment sau diminuarea salariului cu pana la 10% pe o perioada cuprinsa intre 1 si 3 luni.
Avertismentul scris poate fi dat si fara convocarea comisiei de disciplina prin decizie a Com.Executiv.
Prin urmare, aveti calea instiintari verbale a presedintelui sau scrise in care puteti "sugera" o avertizare a FS.