Am urmatoarea speta, la o procedura online cerere de oferta am mai multi op economici care le lipsesc diferite doc.de calificare:
-un op.economic ai lipseste Formularul nr.5 - „Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri”.
-Decizie de numire din partea angajatorului pentru a desfasura
activitatea de responsabil cu asigurarea calitatii, copie certificata
de ofertant "conform cu originalul" cu stampila si semnatura
-
Le solicit clarificari sau consider oferta inacceptabila conf.HG925, art 36(b)
Va multumesc
Le solicitati clarificari. Vedeti art. 34 si 35 din HG 925/2006
ART. 34
(1) In cazul în care, în cadrul documentaţiei de atribuire, a fost prevăzută obligaţia îndeplinirii unor criterii de calificare, astfel cum sunt acestea prevăzute la art. 176 din ordonanţa de urgenta, comisia de evaluare are obligaţia verificării modului de îndeplinire a acestor criterii de către fiecare ofertant în parte.
(2) Comisia de evaluare are obligaţia de a analiza şi de a verifica fiecare oferta atât din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, cat şi din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implica.
(3) Propunerea tehnica trebuie sa corespundă cerinţelor minime prevăzute în caietul de sarcini.
(4) Propunerea financiară trebuie sa se încadreze în limita fondurilor care pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publica respectiv.
ART. 35
Pe parcursul analizării şi verificării documentelor prezentate de ofertanţi, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricând clarificări sau completări ale documentelor prezentate de aceştia pentru demonstrarea îndeplinirii criteriilor de calificare, astfel cum sunt acestea prevăzute la art. 176 din ordonanţa de urgenta, sau pentru demonstrarea conformităţii ofertei cu cerinţele solicitate.