avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 337 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... REFUZ restituire c/v bilet CFR calatorie ne efectuata
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

REFUZ restituire c/v bilet CFR calatorie ne efectuata

Buna ziua,

In 29.03.2016 am achizitionat on-line un bilet de calatorie CFR on line pe relatia: cluj-napoca bucuresti pentru 30.03.2016
din motive urgente de sanatate care au necesitat sa fac deplasarea mai repede am plecat in 29.03.2016 iar pe 30.03.2016 am solicitat cu 10 ore inainte de plecarea trenului anularea tiketului din acea seara. din cauza problemelor de sanatate mai sus mentionate am avut acces la internet doar in jurul orei 13:00
in acel moment mi s-a transmis ca biletul nu poate fi anulat ca nu se va returna absolut deloc contravaloarea biletului
Fiindca tranzactia s-a efectuat online toate documentele pe care le am sunt in format electronic si se regasesc atasate in format pdf

Dupa 20 de zile am primit motivarea refuzului - ' regulile de pe site nu se aplica pentru achizitiile on line'
considerand ca motivarea refuzului este inexacta solicit CFR respectarea conditiilor de returnare a contravalorii biletului conform site CFR; am aflat ulterior ca de fapt undeva in conditiile de utilizare a siteului erau specificate conditiile de refuz la returnarii daca solicitarea nu se face cu 12 ore inainte

Consider ca aceste conditii si clauze ascunse care:
-sunt specificate in conditiile de utilizare a siteului nu la conditiile de achizitie a biletului; situatii total diferite; una este o problema de utilizare software, cealalta este de achizitie de servicii

-nu apar nici unde in procesul de achizitie al biletului sau de selectare
-sunt inexistente in conditiile de accesare site din confirmarea trimisa la inregistrare pe site; desi sunt specificate multe alte conditii doar cele care exonereaza CFR de la raspundere
-nu apar pe bilet
_nu apar in momentul confirmarii platii
_sunt contradictorii cu conditiile specificate pe site la capitolul anulare
SINGURUL MOMENT IN CARE ACESTE CONDITII CONTRADICTORII APAR SUNT DUPA ACHIZITIONAREA SI PLATA BILETULUI

Aceste clauze incalca in mod flagrant toate drepturile unui consumator, sunt abuzive, ascunse
Se pare ca ANPC ia in brate pozitia CFR
am documente doveditoare pentru toate cele de mai sus intrebarea este .. o las balta si 'iau tzeapa' sau se mai poate face ceva?
ma tenteaza sa contactez un avocat, pana la urma sunt convins ca am dreptate
Ultima modificare: Joi, 21 Aprilie 2016
paralelipiped, utilizator

Alte discuții în legătură

Nereturnarea contravalorii unui bilet de transport international (neutilizat) ADRIAN CHELARU ADRIAN CHELARU Buna ziua, recent am patit un lucru urat din partea unui transportator roman, am redactat o cerere catre instanta si am rugamintea sa-mi spuna si mie cineva la ... (vezi toată discuția)
Anulare comanda achizitie intracomunitara icoman icoman Buna ziua. Poate clientul PF sa anuleze o comanda care se aduce la comanda speciala pentru el din UE, confirmata cu plata avansului prin banca sau sa o ... (vezi toată discuția)
Se poate da in judecata si obligata o firma sa plaseze o comanda ... tory_bei tory_bei Se poate da in judecata si obligata o firma sa plaseze o comanda plasata si confirmata on line (vezi toată discuția)