avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 948 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Contract prestari servicii medic stomatolog
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Contract prestari servicii medic stomatolog

Buna ziua,am si eu cateva nelamuriri si doresc sa ma ajutati cu ceva informatii.Eu sunt medic stomatolog,mi am seschis firma ,iar acum doresc sa lucrez intr un cab stomatologic.
1.Din punct de vedere contabil si juridic pot lucra cu contract de prestari servicii?
2.In cazul in care vine un control eu ma pot justifica doar pe baza acelui contract de prestari servicii?
3.Am nevoie sa autorizez firma?chiar daca cabinetul unde lucrez are deja toate autorizatiile?
4. Care ar fi numarul de ore pe care pot sa l lucrez in baza acelui contract de prestari servicii?
5 .unde gasesc un model de contract prestari servicii intre 2 srl cu domeniu stomatologia?
va multumesc anticipat si astept cu nerabdare un raspuns
Cel mai recent răspuns: Iulian MANEA , Contabil 22:57, 6 Mai 2016
A deschide firma inseamna C.M.I. sau S.C.? Lucrul intr-un cabinet stomatologic se face in cel propriu sau al altcuiva?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Un medic stomatolog poate lucra într-un cabinet stomatologic ca administrator srl? OvidiuI13 OvidiuI13 Un medic stomatolog poate lucra într-un cabinet stomatologic doar ca angajat/PFI/CMI sau se poate și ca SRL? Adică medicul ca administrator al unui SRL ... (vezi toată discuția)
Srl - variante de colaborare cu medicii dentisti CorinaMT CorinaMT Voi infiinta un cabinet stomatologic - un SRL. As dori sa stiu care sunt posibilitatile de colaborare cu medicii dentisti - contract individual de munca (ca ... (vezi toată discuția)