Elenapusa a scris:
Cand 2 luni la rand (ianuarie 2016 si februarie 2016) listele de intretinere sunt scrise de mana administratorei, si afisate la avizier fara semnatura presedintelui si a unui cenzor, conform Legii 230/2007 si a Normelor Metodologice ale legii administratiei listele sunt valabile?
Repartizarea cheltuielilor pe lista de plata de catre administrator trebuie verificata de cenzor si aprobata de presedinte. Ce spune presedintele dumneavoastra cu privire la aceste liste? Ce s-a intamplat cu presedintele, a demisionat, a decedat...?
Adica eu am voie sa contest listele de intretinere?
Puteti contesta in termen de 10 zile de la afisare, sumele pe care le considerati incorect repartizare in sarcina dumneavoastra.
Contestatia o faceti catre presedinte, nu catre administrator.
Toate problemele amintite de dumneavoastra pot fi rezolvate de cei pe care i-ati ales, de presedinte si membrii comitetului executiv.
Administratorul face ceea ce i se cere de catre membrii comitetului si presedinte. Daca ceva nu face bine este in primul rand vina celor pe care i-ati ales si nu a administratorului.
Chiar si daca listele ar fi semnate de cenzor si presedinte, orice proprietar are dreptul sa ceara explicatii presedintelui asociatiei.
Conform legislatiei nu se pun la afisier facturile de la furnizori; acestea stau la asociatiei si in baza lor se intocmeste lista de plata.
Reparatia fatadei blocului se hotaraste in adunarea generala si se pune in practica prin decizia comitetului executiv; administratorul nu decide si nu hotaraste asupra lucrarilor de reparatii.
Repet: toate problemele amintite de dumneavoastra sunt de competenta presedintelui si nu a administratorului.