avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Angajare in timpul concediului medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Angajare in timpul concediului medical

Lucrez la o fabrica de mobila de ceva timp, iar acum 5 saptamani am avut o problema la coloana si a trebuit sa ma operez. Momentan sunt in concediu medical, pt ca munca pe care o prestez acolo e solicitanta, si am nevoie de o pauza, dupa spusele medicului. Chestia e ca, stand acasa am intrat pe site-ul unei agentii de recrutare a fortei de munca si am fost sunat de catre o firma pt a mi se oferi un post avantajos, ce presupune munca de acasa, din fata calculatorului. acum e neclaritatea: pot face formele de angajare daca eu sunt in medical? nici nu as vrea sa renunt la primul job, fiind cu 1/2 norma, le-as putea duce in paralel. dar nu stiu cum sa gestionez situatia. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:48, 25 Mai 2016
1. Orice salariat are dreptul de a muncii, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea (art. 35 alin. (1) din Codul muncii ).
Fac exceptie de la aceste prevederi situatiile in care prin lege sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii.

Codul muncii nu face distinctia intre diferitele tipuri de contracte de munca care pot fi incheiate de o singura persoana si nici nu limiteaza numarul contractelor de munca incheiate de o singura persoana, astfel incat acestea pot fi, dupa caz, cu norma intreaga sau cu timp partial, pe perioada nedeterminata sau pe perioada determina, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator.

In speta, persoana respectiva poate incheia c.i.m. cu timp partial/norma intreaga cu un nou angajator chiar daca mai are un c.i.m. cu norma intreaga/cu timp partial.