avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 662 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Traduceri PFA traducător
Discuție deschisă în Traduceri

PFA traducător

Bună ziua,

Intenționez să lucrez ca liber-profesionist în domeniul traducerilor, fiind în discuții cu o firmă pentru o colaborare. Problema este că am absolvit o facultate de inginerie și nu am niciun fel de certificare în domeniul limbilor străine încât să-mi pot înființa un PFA pe traduceri.

Întrebarea mea este: cum aș putea să lucrez în legalitate ca traducător și să fiu scutit de plata TVA-ului (evident în ideea în care nu depășesc plafonul)? Pot înființa un SRL și să fiu în continuare scutit de TVA?
Cel mai recent răspuns: Laura Ciobeica , moderator 15:50, 26 Ianuarie 2018
Buna ziua doamna Laura Ciobeica,

Va rog sa ma ajutati cu o clarificare!
Doresc sa traduc doar din engleza in romana pe domeniul tehnic si am deja un PFA infiintat.
Pentru a putea adauga activitatea de traducator liber profesionist la registrul comertului am nevoie de ambele examene la MCC (eng-rom cat si rom-eng)? Nu ar fi suficient doar cel engleza-->romana ?

Va multumesc!
Buna ziua,

Registrul Comertului cere o dovada ca sunteti abilitat sa prestati activitatea pe care doriti sa o adaugati la mentiuni, pot sa presupun ca ar fi posibil sa obtineti un raspuns pozitiv doar cu certificatul pentru engleza-romana...incercati si vedeti ce rezolvati.
Sper sa fie de folos!
L.C.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Traducator autorizat DASY DASY As vrea sa stiu pentru ce domeniu trebuie sa sustin examenul de traducator autorizat pentru a utea colabora (on line) cu un birou de traduceri autorizate? (vezi toată discuția)
Certificat traducãtor - examen limba francezã ysaraisa ysaraisa Buna ziua, ma poate ajuta cineva cu exemple de subiecte pentru obtinerea certificatului de traducator autorizat in limba franceza? eu am obtinut DALF-ul ... (vezi toată discuția)