Buna seara. Va rog, m-ar interesa sa ma ajutati cu un raspuns in urmatoarea chestiune: m-am angajat saptamana trecuta si sunt in perioada de proba de 3 luni, insa nu mi se potriveste acest job si intentionez sa plec. Din ceea ce m-am informat online, am inteles ca se impune sa anunt angajatorul printr-o notificare. M-ar interesa un link sau un model de notificare adaptat la prezent, pt a-l descarca si completa. Aceasta notificare poate fi redactata si in scris sau doar tipizat ?
As mai vrea sa stiu exact ce documente obligatorii prin lege trebuie sa-mi elibereze angajatorul la plecarea mea din firma. Va multumesc anticipat !
NOTIFICARE
Nr. ______ / ____________
privind incetarea contractului individual de munca
Dlui/Dnei ____________________________
Administrator (Director) al SC _____________
Subsemnatul ____________ , salariat la _______________, in functia de ___________, in conformitate cu prevederile art.31 alin.3 din Codul Muncii, va notific incetarea contractului individual de munca nr..________/__________ incheiat cu dvs. incepand cu data de _________.
Data ___________ Semnatura _______________
2. La incetarea c.i.m., va trebui sa solicitati angajatorului urmatoarele documente:
- adeverinta de vechime pentru perioada lucrata
- adeverinta de somaj , chiar daca nu beneficiati de somaj
- decizia de incetare