Buna seara
Am si io o problema am contract pe 2 ani cu Romtelecom servicii internet si telefonie mai mult pt internet si nu puteam far telefon "pacalaeala dar ce sa faci "problema e ca de multe ori serviciul de internet si de telefonie sunt intrerupte... fara motiv 2 telefonul i mort fix si nu pot sa i anunt ca am probleme si deci ramane telefonul mobil "la telefon sunt plimbat de colo pana colo si deabia dupa 10 minute pierdute deabia imi vine internetul :| "modiv :stati sa va redictionez blabla ce motiv" si suparat sunt ca intreruperile astea sunt cam frecvente..." exista vreo metoda de reziliere a contractului ca nu sunt in stare sa isi tina serviciul de internet si telefonie ? am nevoie de ajutor mult, ms anticipat!!!
Vedeti dispozitiile contractului de furnizare servicii incheiat cu ROMTELECOM.
Puteti face si sesizare la Protectia Consumatorului, dar in prealabil sesizati pe cei care nu-si indeplinesc obligatiile contractuale in mod corect.
"dispoziti " - pai nu exista nimik ceva de genu ca poate sa intrerupa in mod frecventat conexiunea de internet si linia de telefon... chestia e cred ca neseriozitatea personalului care lucreaza la instalatii...chestia e ca nu pot sa demonstrez ca nu am camera video sa fac publica chestia :| ca dak fac reclamatie la Protectia Consumatorului nu sunt prosti gasesc iei o scuza ...
Vă sfătuiesc să schimbaţi operatorul dacă aveţi aceste probleme.ROMTELECOM trebuie să ofere servicii corespunzătoare acum când ofertele de telefonie sunt multe.Rămâne şi varianta cu protecţia consumatorilor.
ca sa schimb operatorul tre sa platesc 50% din totalul sumei abonamentelor telefon si internet "altfel nu vor sa reziliez contractul" momentan a inceput sa remearga internetul , ca pot sa postez aici cand nu oi mai putea sa postez atunci nu am net..., asta e singura sansa de reziliere si poate dak inregistrez cu o camera video ce imi fac ei sa poata sa ma scoata dak nus in stare sa isi tina serviciul in functiune ca pan la urma io platesc sa fie in functiune serviciiile respective nu sa dau bani pe telefon sa ii anunt ca nu mai merge netul... si sa ma plimbe de pe un numar pe altul "redictionare catre colegii lor..."
ms pentru raspunsuri cei care au postat aici mai astept sugestii privind ce sa fac ... sa ma gandesc la toate alternativele "mentionez ca mai am 1 an din contractul lor si se tremina - scap de ei"
De serviciile Clicknet a caror beneficiar sunt si eu nu am de ce ma plange,merg perfect. Tu probabil ai o cauza tehnica a acestor intreruperi. Esti departe de centrala digitala de unde vine internetul? Ai facute adaugiri la cabluri,contacte imperfecte etc? Incearca sa probezi conexiunea si cu alt calculator. Reinstaleaza Windowsul sau vezi sa nu-ti fie defecta placa de retea. Apoi poti merge la Potectia Consumatorului ca sa nu te faci de cacao.