avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1090 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... agent asigurari pfa cu coduri caen multiple
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

agent asigurari pfa cu coduri caen multiple

Buna ziua,

In urma cu cateva luni am inceput sa lucrez ca agent de asigurari. La momentul respectiv functionam deja de 4 ani ca PFA avand deja 2 coduri caen. Cei de la firma de brokeraj mi-au spus ca se poate sa adaug codul 6622 pe PFA si ca nu este nevoie sa infiintez un SRL care sa aiba cod unic 6622. Am facut asa si am incheiat un contract de mandat cu firma de brokeraj respectiva. Intrebarea mea este, in cazul PFA-urilor nu se aplica prevederile legii 32/2000 conform careia agentul de asigurare persoana juridica nu poate avea alt cod caen in afara de 6622? Din cate stiu, PFA se considera totusi persoana juridica. Cei de la firma de brokeraj sustin ca nu, dar am auzit pareri impartite si as vrea sa ma asigur ca ceea ce fac este perfect legal. Am solicitat deja rezilierea contractului cu firma de brokeraj din pricina lipsei de profesionalism a acestora si urmeaza sa inchei un altul cu o alta firma in luna august si nu vreau sa am problem pe viitor.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Alte discuții în legătură

Adaugare coduri caen refuzat de onrc dyna_dyanna dyna_dyanna Buna ziua M-am intalnit cu o situatie care imi da de gandit.Va rog sa ma lamuriti. Am fost la Registrul Comertului; unde am solicitat sa imi adauge noi ... (vezi toată discuția)
Firma cod caen 6622 asistent in brokeraj alinys alinys Buna ziua! Detin o firma cu alte coduri caen infara de 6622 pe care as vrea sa l introduc.Doresc sa devin asistent in brokeraj cu cod caen 6622(asa mi a zis ... (vezi toată discuția)