Va rog mult sa ma ajutati si sa imi spuneti
daca la angajarea unui salariat
s-a intocmit doar Contractul individual de munca
si s-a omis emiterea unei Decizii de angajare,
este vreo problema ?
Este suficient doar Contractul individual de munca
sau trebuia data si o Decizie de angajare ?
Daca trebuia data si o Decizie de angajare,
cum mai poate fi remediata problema ?
Si atunci, daca Decizia nu este un document de personal obligatoriu,
de ce ni se cere sa o facem ?
de ce ITM-ul verifica si acest lucru la un control ?
de ce trebuie sa mai existe si acest act la Dosarul de personal al angajatului ?
HG 500/2011
Art. 2
(1) Incadrarea in munca a unei persoane se realizeaza, potrivit prevederilor Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicata, numai prin incheierea unui contract individual de munca, in temeiul caruia persoana fizica, in calitate de salariat, se obliga sa presteze munca pentru si sub autoritatea unui angajator, persoana fizica sau juridica, in schimbul unei remuneratii denumite salariu.
....
Probabil ca solicita , decizia prin care a fost admis la concurs/examen, fiind vorba de sectorul bugetar, altfel nu are baza legala solicitarea lor.
Nu este vorba despre o Decizie prin care a fost admis la concurs/examen.
Este vorba despre o Decizie de angajare
prin care mi se cere sa o intocmesc
si in care sa se spuna:
- data de la care noul angajat isi incepe activitatea,
functia pe care o va ocupa, salariul pe care il va lua, ...
Asta nu ar insemna sa se repete inca o data
ce este scris in Contractul de munca ?