Buna ziua,
Acum exact 14 zile am cumparat o masina, din 2009 de la un domn care parea de buna credinta. Am vazut masina, mi-a placut cum merge si am fost cu ea la reprezentanta(service-ul autorizat din Baneasa) sa-i fac o verificare mecanica si electronica, sa aflu instoricul masinii etc...cu alte cuvinte sa ma asigur ca nu cumpar o masina care a fost rupta in 2, sa fie cu km reali, etc. La reprezentanta verificarea s-a facut, am primit raportul. S-a discutat despre erorile pe care le-a avut masina in trecut, insa care au fost rezolvate. Mi-au spus ca imi recomanda sa schimb garnitura de la tacheti, ca e putin umed de ulei si ca nu e nimic grav si ca nu trebuie rezolvat urgent. Dupa ce s-au facut "toate verificarile" mi-au confirmat ca masina este in regula mecanic si electronic ca imi recomada sa o cumpar. Ceea ce am si facut. In ziua respectiva am rezolvat cu actele, am luat masina. A doua zi de dimineata am plecat cu masina spre mare. Dupa exact 15 km si o turare a masinii pana la 140 de km /h intr-o depasire pe autostrada, a iesit fum pe teava de esapamemnt si de la motor. am tras pe dreapta si a inceput sa curga uleiul de motor. In urma verificarilor la alte 2 service-uri masina are grave probleme la motor, ceea ce a fost recomandat la data verificarii era o consecinta a unei probleme grave, iar mie mi-a fost ascunsa. probleme ce erau cu siguranta vechi. De asemenea, am contactat rezprezentanta auto unde am facut verificarea si am fost sunata de care mecanicul care a facut verificarea masinii (pe care eu nu l-am cunoscut in ziua respectiva si nici nu am discutat direct cu el, ci cu alte persoane de la birou). Mecanicul mi-a spus ca pe la garnitura era plin de ulei, nu doar umed, ca a spus si ca trebuiesc inlocuite saibele la injectoare si ca problema era mai grava decat parea, insa colegii lui mi-a spus ca masina este ok si ca nu are probleme.
Prin urmare, am cumparat un bun cu vicii ascuse, care sa stricat in ziua 1. Am condus masina 60 de min si mai putin de 30 de km de la data achizitionarii. Am cumparat bunul dupa ce a fost verificat in reprezentanta, chiar de unde a si fost achizitionata masina, la recomandarea specialistilor de acolo. Proprietarul nu recunoaste ca masina ar fi avut probleme si nu-si asuma nimic. Ba chiar mi-a inchis telefonul in nas. Ce pot face acum? reparatia motorului ar putea costa cat jumatate din valoarea masinii, iar eu am platit pretul maxim pe acest bun, fara nicio negociere a pretului. Iar pretul a fost unul corect pentru cum se manisfesta masina in ziua cumpararii. Am fost pacalita de catre reprezentanta si de catre proprietar. Pot trage la raspundere reprezentanta auto unde am facut verificarea ? Exista vreo cale prin care as putea sa oblig proprietarul sa plateasca reparatia masinii sau sa-mi recuperez banii si sa-i dau masina inapoi?
Nu stiu cum sa procedez. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns:
cyan , moderator
18:53, 4 Februarie 2018