Buna ziua,
Ce se poate face daca presedintele asociatiei nu este niciodata de gasit pentru a discuta si a ii prezenta niste sesizari care trebuie inregistrate sau pur si simplu nu vrea sa le inregistreze?
Ce valoarea au sesizarile doar verbale?
Multumesc anticipat.
Sesizarile verbale au si ele o valoare, dar depinde de urechea care le asculta.
Sesizarile scrise au o valoare mai mare pentru ca raman in atentia destinatarului mai mult timp. Dar si valoarea acestora este discutabila in functie de ochii care vor sa citeasca si mintea care vrea sa rationeze.
Foarte important este daca problemele se rezolva si mai putin daca aceste probleme se sesizeaza verbal sau in scris. Noi raspundem pe loc la majoritatea sesizarilor si cererilor verbale... si le rezolvam, daca e ceva de rezolvat, in cel mai scurt timp. La fel de rapid raspundem si celor care fac sesizari nefondate, dar o singura data. Verificam sesizarile si solicitarile iar daca ne convingem ca sunt nejuste, nerealiste sau nelegale, raspunde omului o singura data si atat. La insistente nefondate pe aceeasi tema nu mai raspundem.
Le trimiteti cu posta cu confirmare de primire cu termen de raspuns
Asa nu mai are nici o scuza ca nu stie de ele.
Daca situatia o impune si sunt probleme care considerati ca sunt foarte importante, realiste si fondate va puteti adresa primariei.
Incercati intai sa discutati cu persoana respectiva.
Pe ce adresa trebuie trimise sesizarile prin posta pe adresa presedintelui sau pe adresa asociatiei si pe ce baza legala se poate impune termen arbitrar de raspuns ? Termenul este reglementat de 30 de zile .Confirmarea de primire nu este suficienta daca nu este mentionat obiectul sesizarii din scrisoare si apoi poate surveni situatia cand destinatarul nu este gasit postasul consemneaza acest lucru si nu rezulta nici o semnatura de primire din partea presedintelui.
Asa este.
Asociatia de proprietari este ca o familie. Eu cred ca firesc este ca membrii familiei ce traiesc sub acelasi acoperis, ce se vad zilnic, ce impart impreuna bune si rele, sa discute intre ei si sa cada de acord cu rezolvarea problemelor si nu sa-si trimita scrisori prin posta cu confirmare de primire, dovezi s.a.m.d.