Vreau sa inregistrez o cerere la asociatia de proprietari a blocului, adresata presedintelui. Am depus-o in 2 exemplare la cutia postala din interiorul blocului (care apartine asociatiei), cu rugamintea de a primi inapoi din partea presedintelui un exemplar inregistrat.
Nu am primit acest exemplar.
Cum se poate proceda pentru a obtine numar de inregistrare pentru cerere din partea asociatiei de proprietari?
Cum se poate sanctiona eventualul refuz de a inregistra cererea si de catre cine (cum se constata).
Va multumesc pentru raspuns, dar apar doua probleme.
Prin posta cu confirmare de primire nu poti sa probezi ce era in plic, ci doar ca s-a facut o livrare a unui plic gol sau a unui plic cu niste hartii, dar nu si cu privire la obiectul cererii.
Prin executor judecatoresc e un pic cam complicat si costisitor.
Prin Posta Romana se poate. Exista posibilitatatea trimiterii unei scrisori cu continut declarat. Asta inseamna ca mergeti la posta cu plicul deschis si completati acolo un proces verbal in care scrieti ce contine plicul. Cel de la ghiseu verifica daca ce ati scris in procesul verbal veti introduce si in plic. Procesul verbal se face in doua exemplare, din care unul vi se restituie dvs. semnat si stampilat.
Tocmai ce am facut asta, in prezenta unor membri ai Comitetului Executiv al asociatiei, si am fost refuzat. Pur si simplu au refuzat inregistrarea cererii.