Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua, in data de 03.11.2014 am achizitionat o pereche de casti de la Altex. De atunci pana acum acestea au intrat in service de 3 ori, in data de 31/01/2015, 19/09/2015 si 07/06/2016. Astazi, 22/09/2016, s-au stricat din nou, prezentand acelasi defect ca si datile trecute, as putea sa le cer celor de la Altex banii inapoi dat fiind faptul ca este a 4-a oara cand prezinta acelasi defect?
Formulati o cerere scrisa , motivati-o, inregistrati-o la Altex si solicitati restituirea contravalorii castilor. In functie de raspunsul pe care il veti primi puteti decide ce este de facut in continuare.