avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 431 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Distrugere bun public
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Distrugere bun public

Sunt student anul 3 la medicina si dupa sesiunea de examene am sarbatorit.La petrecere am fost negajit de cineva si pt a evita o lupta am plecat cu masina unor prieteni.La coborare de nervi am lovit un stalp de iluminat si find facut din fonta si prins in suruburi a cazut.Am lovit o singura data stalpul.Am fost surprins pe camerele de filmat din zona.Am vazut ca pot sa fiu pedepsit cu inchisoare de la 3 luni la 2 ani.Nu as vrea sa ajung aici deoarece imi va afecta anul scolar.Credeti ca sunt sanse sa scap cu o amenda sau sansa de a repara bunul stricat?
Cel mai recent răspuns: trandafir2 , moderator 19:52, 24 Septembrie 2016
Daca achitati prejudiciul se poate rezolva.
Incercati sa aveti si avocat ca sa se stie exact incadrarea juridica si sa se ajunga la ceea ce vreti deoarece dvs. nu puteti pune conditii dar avocatul poate sa trateze problema in numele dvs. si sa iasa totul bine daca stie sa se descurce.
Buna seara!

Sfatul mediatorului: identificati carei institutii apartine stalpul (primarie, consiliu local etc) si transmiteti o invitatie la mediere prin intermediul unei persoane autorizate in acest sens. Asumati-va gresala si reparati prejudiciul, iar impreuna cu partea vatamata semnati un acord de mediere in acest sens, intelegeti-va! Este solutia cea mai onorabila, dar mai ales este solutia cea mai buna pentru situatia dumneavoastra.

Toate cele bune!
MariusDecebal a scris:
La coborare de nervi am lovit un stalp de iluminat ...

@MariusDecebal, explicati un pic situatia, adica nervos fiind, ati dat cu masina in stalp sau ati dat cu pumn, picior, etc in stalp?

S-au constatat faptele? Ati fost reclamat? Sau a venit politia si dvs. ati dat declaratii in sensul celor de mai sus?