avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1198 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Trebuie avizata la ITM o firma de administrare ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Trebuie avizata la ITM o firma de administrare personal ?

O firma care isi desfasoara activitata in domeniul administrarii de personal trebuie inregistrata la ITM sau trebuie obtinuta o autorizare speciala? In cazul unui control cum se poate demonstra ca aceasta a fost imputernicita de client sa-l reprezinte ? Contractul de prestari servicii intre cele doua parti este suficient ?
Ultima modificare: Miercuri, 5 Octombrie 2016
roxana69, utilizator
Cel mai recent răspuns: roxana69 , utilizator 05:14, 6 Octombrie 2016
Nu trebuie autorizare speciala de la ITM, externalizarea serviciului de resurse umane (personal) se dovedeste prin contractul de prestari servicii incheiat intre beneficiar si prestator.

Ordinul 1918/2011
...
9. Angajatorii pot contracta serviciul de completare şi transmitere a registrului prin încheierea, cu respectarea dispoziţiilor art. 20 alin. (5) din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare, de contracte de prestări de servicii cu prestatori înregistraţi la inspectoratele teritoriale de muncă, care îşi desfăşoară activitatea în condiţiile prevederilor legale în vigoare.

10. În vederea înregistrării prestatorilor de servicii la inspectoratele teritoriale de muncă, angajatorii au obligaţia de a informa în scris inspectoratele teritoriale de muncă despre încheierea contractului cu prestatorul cu care a contractat serviciul de completare şi transmitere a registrului. Informarea inspectoratului teritorial de muncă se va efectua în termen de 3 zile lucrătoare de la data încheierii contractului de prestări de servicii.

11. Informarea la care s-a făcut referire la pct. 10 va consta într-o adresă întocmită de angajator, care va cuprinde: denumirea prestatorului de servicii; certificatul de înregistrare al prestatorului, eliberat de registrul comerţului sau dovada înregistrării fiscale la organele
competente, precum şi data de la care s-a contractat serviciul de completare şi transmitere a registrului.
Multumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Act aditional pentru transmitere revisal ludeea ludeea Buna ziua , Va rog sa imi spuneti cum sa procedez in situatia urmatoare. Pana la aparitia legii 500/2011 revisalul era transmis de firma care ne tine ... (vezi toată discuția)
Decizie operare revisal carmen.balan1967@yahoo.com carmen.balan1967@yahoo.com Buna ziua! Daca administratorul unei societati ( avand si diploma pt. absolvirea cursurilor de R.M. ) are decizie pt. a opera in revisal, este nevoie sa ... (vezi toată discuția)
Revisal doineamariana doineamariana Buna ziua! Stie cineva cum se obtine dovada inregistrarii ca operator de date cu caracter personal? Aceasta dovada va fi necesara la itm pentru inregistrarea ... (vezi toată discuția)